مرتضی جنتی

برنژ چرا برای من مهم است؟

مرتضی جنتی مدرس فن بیان در برنژ

سلام به شما خواننده گرامی.
برای صرفه جویی در زمان شما، من بنا ندارم در این نوشته آن چیزهایی که قبلا نوشته شده را بنویسم.
پس مستقیم به سراغ اصل مطلب خواهم رفت.
در گذشته جایی گفتم که حضور من در برنژ شکرگزاری حضور فرید در زندگی من است.
میپرسید فرید کیست؟ در مورد مهندس فرید مسعودی اینجا بخوانید. او برای من یک الهام بخش تمام عیار و البته مداوم است.

برنژ چیست؟

برنژ یک پلتفرم آنلاین است که به افراد این امکان را می‌دهد تا مهارت‌ها و دانش خود را از طریق کلاس‌های آنلاین و آفلاین به اشتراک بگذارند.
من، به عنوان یکی از موسسان برنژ، آن را پلی میدانم که به کمک آن، دانش و تجربیاتم را در زمینه فن بیان به افرادی که به دنبال یادگیری و پیشرفت هستند، منتقل کنم و بستر انتقال دانش و تجربیات برای افرادی مانند خودم فراهم کنم.

نا گفته نماند که هدف برنژ تحت مدیریت مهندس مسعودی بسیار فراتر چیزی ست که من در سر میپرورانم اما من اینجا ذهنیت خودم را بیان میکنم.

برنژ چرا برای من مهم است؟

مگه میشه فرزند انسان براش مهم نباشه؟

درک برنژ و اهمیت آن برای من

برنژ، محلی است برای رشد و پیشرفت، زمینی که ما از ابتدا با دستان خود شخم زدیم و بذر آموختن را در آن کاشتیم. این سایت، بیش از یک پلتفرم آموزشی، یک خانه است برای من، فرید و همه کسانی که در پی یادگیری هستند.

ارزش‌ها و اهداف من به عنوان مدرس در برنژ

بنابراین، برنژ برای من فراتر از یک ابزار است، یک رویاست که به واقعیت تبدیل شده.
هدف من از تدریس در برنژ، این است که بتوانم به تغییر زندگی دیگران کمک کنم.
وقتی به فکر یادگیری و پیشرفت دیگران می‌افتم، احساس کرامت و ارزش می‌کنم. این احساس برای من انگیزه‌ای برای ادامه کار است .

ارزش‌ها و اهداف من به عنوان مدرس در دهکده جهانی (اینترنت)

به عنوان یکی از مدرسان در دهکده جهانی، هدف من این است که بتوانم به ترویج فرهنگ یادگیری و پیشرفت در جامعه کمک کنم. این امر از طریق ارائه کلاس‌های کیفیت بالا و توسعه مهارت‌های ارتباطی دانشجویان امکان‌پذیر است. این کار برای من یک رسالت است و من با کمال میل این رسالت را بر عهده می‌گیرم و فکر میکنم یکی از بهترین جاها برای به انجام رساندن این مسولیت برنژ است.

تاثیر برنژ بر زندگی من و دیگران

برنژ برای من و دیگران تاثیر بزرگی داشته است. این پلتفرم به من این فرصت را داده است که بتوانم تجربیات و دانش خود را به اشتراک بگذارم و به سایرین کمک کنم تا مهارت‌های خود را توسعه دهند.
هر کلاسی که برگزار می‌کنم، یک قدم بزرگتر در مسیر تحقق این هدف بر میدارم.

هر دانشجویی که به دانش و مهارت‌های خود اضافه می‌کند، برای من یک پیروزی به حساب می آید.

نگاهی به آینده

آینده
آینده
آینده
واژه ای پر از امید و پر از انتظار.
من مشتاقانه منتظر هستم که ببینم چه تغییراتی در زندگی فراگیرانم ایجاد خواهد شد و نهیتا چه تاثیری بر روی جامعه خواهد گذاشت.
من بیشتر از همه چیز، مشتاقم که ببینم چگونه برنژ با توانایی‌های خود برای ارائه آموزش موثر، می‌تواند در شکل‌گیری آینده ما نقش بیشتری ایفا کند.

جمع بندی

در کل، برنژ برای من نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک رویا، یک امید، و یک مأموریت است.
من به عنوان یکی از موسسین برنژ و به عنوان یک مدرس، متعهد هستم که به بهبود کیفیت آموزش و ارتقای سطح دانش و مهارت‌های دانشجویان بپردازم.
برنژ برای من مهم است چون این فرصت را به من داده است که بتوانم تاثیر مثبتی بر روی زندگی دیگران داشته باشم و به آن‌ها کمک کنم تا به اهداف و آرزوهای خود برسند و یا دست کم نزدیک شوند. برای من، برنژ نمادی است از امید، پیشرفت، و تحول و من با افتخار این مسیر را ادامه خواهم داد.

من فعالیت های شغلی ، علمی و پژوهشی زیادی انجام می دهم اما فعالیت های آموزشی من در بستر وب، یا در برنژ یا تحت لیسانس آن خواهد بود.
مرتضی جنتی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *